טיפוס צוקים מקצועי | פיזיותרפיסט | מאמן טיפוס

multipitching and some sport climbing

כמו שכבר כתבתי , cavaller  בו הייתי בתחילת השבוע הוא אתר מיוחד יפה , הפירנאים מסביב נמצאים במלוא תפארתם .

החלטנו דורית ואני שעוד לא עוזבים בלי מולטי פיץ אחרון למעלה בגובה של 2800 מטר .

כמו כול מולטי פיץ טוב , הוא מתחיל מוקדם מאוד בבוקר שהשמש עוד למטה , מכינים תה מהיר וזזים.

הפסגה שרצינו לטפס עליה מגיעה לגובה של 3000 מטר
הטיפוס הוא על גרניט איכותי , המסלול לא קשה , בן 9 פיצים .

הדרך למעלה אורכת כשעתים (אם אתה מתברבר קצת כמו שאני )ועוברת ביער אורנים מנוקד בבולדרים ופלגי מים קטנים
אחרי שעה וחצי הליכה נגמרים העצים ואתה נחשף למשטחי גרניט יפים ושטחי מרעה אלפינים .

לתחילת המסלול יש לך כר דשא מפנק לפרוש עליו את הציוד ולהתארגן.

הנה קצת תמונות של דורית ושלי מן הטיפוס עצמו :

לאחר שלוש שעות של טיפוס די מהנה בשמש החמימה הגענו לפסגה המשוננת של agulles de comalestorres-4th tower

ועכשיו נשאר החלק הלא מהנה של לרדת למטה וכמה שיותר מהר, משם מה זה תמיד החלק הפחות אהוב עלי מלהגיע למעלה.

במדריך היה כתוב 2 גלישות של 30 מטר , ומשום מה אנחנו גלשנו גלישות של 35 מטר ולקח לנו שש גלישות ועוד באחד מהם החבל לא הגיע לתחנה והייתי צריך לעשות down climbing  את שארית הדרך , אבל בסוף הגענו לרצפה, והתחלנו את השעתים המתישות של להגיע לקרקעית העמק.

אחרי cavallers  נסענו ליומים לטפס באתר ספורטיבי ששמו TRES PONT שנמצא ממש בכניסה לאנדורה.
השם מרמז על שלושה גשרים שהיו במקום בימי הבינים על הנהר הגדול SEGRE.

האתר מצטיין בקרירות ,מסלולים ארוכים עד 50 מטר ודירוגים מכול הסוגים.

הנה תמונה מתוך המדריך:

מכיוון שתם זמנו של הרכב השכור הנהדר שלנו שמנו פעמינו חזרה לכיוון HUESCA  להחזיר את הרכב ולהתחיל
את השלב המתיש לפעמים , ומצחיק לא פחות של נסיעה בטרמפים לאתרים נוספים.

שתפו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בא לך לדבר או להרשם לרשימת תפוצה שלי?

אשמח לשמוע מכם ולסייע בכל שאלה והתלבטות. מוזמנים גם  למלא את על מנת להירשם לתפוצה שלי